Klädfynd och yogakatten

Hej!!

Idag klev jag upp ganska tidigt för skulle in till stan o köpa linnen på NewYorker när dom sålde dom för endast 15 kr (sick I now) och så skulle jag hälsa på min fru i Gottsunda eftersom att det inte blev nåt av det igår (av någon konstigt anledning haha). Jag köpte 5 nya linnen, en t-shirt  och ett par string för 90 kr (!!) räknade sen ut att det egentligen skulle gått på nästan 400 kr om man köpt det för ordinarie pris så tycker att jag gjorde ett riktigt klipp.

Sen bar det iväg till Gottsunda, till Kattis lägenhet. En väldigt fin etta men man skulle kunna piffa upp den (ja, jag har blivit arbetsskadad av den linjen jag går i skolan, expo ni vet som innehåller inredning) Det började typ klia i fingrarna på mig. Träffa hennes små katter med, Kotten och Molly. Kotten spann så fort jag tog i han och när jag hade han i knät började han sträcka på sig så han såg ut som han höll på med yoga. Busig var han med för han lekte med mitt hår och försökte dra ner mitt linne, snusk katt haha. Imorgon är det tävling i Nynäshamn hoppas på att det går bra och att vi hittar dit, det är ju liksom en fördel om man ska tävla!

Kommentarer
Postat av: din fru

haha skäms fortfarande över dedär, men de va faktiskt inte meningen (a) haha jasså du fick kli i inredarfingrarna? :P men inte ett ord om kundvagnen? du tjäna ju en 5a :P

2009-10-04 @ 00:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0