Nu är det helg...

Och jag får sova ut imorgon, jätteskönt! Behöver inte gå upp klockan 5, inte för att jag måste gå upp vid den tiden varje dag när jag ska till skolan men nästan. Skola idag då,jag är delprojektledare i ett projekt vi håller på med i skolan och jag har varit så irriterad på en lärare i några dagar. För han har vetat allt men när jag frågat honom om när till exempel mattan ska sättas in eller när glaset kommer (är i monter/skyltfönster gruppen) så har han bara sagt att vi ska ta det nästa lektion eller på måndag eller nåt. Idag skulle jag ha svar hade jag och gruppen bestämt och det fick vi så idag har varit en riktigt lyckad skoldag. Ja förutom sista lektionen då, svenskan... den är inte rolig. I vanliga fall så gillar jag själva ämnet men läraren bara förstör det. Som tur är har vi bara svenska en dag i veckan. I helgen ska OTBK (hundklubben där jag är med) ha agilitytävling så har varit ganska stressad inför det, mycket planering och möten samtidigt som det är mycket i skolan,jag håller i en nybörjar kurs i agility och min egen (egna?) hund(ar) ska hinna tränas så stressigt värre men det kommer väl lugna sig något efter söndagen då tävlingen har varit... Ska i alla fall tävla med Ebba och med Marys hundar Trixie och Jack (irländska settrar) och vara funktionär så fullt upp på söndag men det ska bli kul att tävla :)


Första dagen den här veckan då jag inte känner mig helt slut på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0