Projektarbete och funderingar på UF

Blev inte till att skriva igår eftersom att jag var så trött efter tävlingen. Tävlingen gick sådär, vilket inte var särskilt konstigt då jag inte mådde särskilt bra. Hade nog fått i mig något dåligt. Idag har jag varit i skolan och vi har börjar fundera på vad vi ska göra för projektarbeten och jag har en idé och där kommer även mina funderingar på Ung Företagsverksamhet in. Gör jag det som jag har som idé så fungerar det på både de där sakerna. Hm, måste nog fundera mera... Imorgon ska klassen åka till Stockholm och kolla på någon utställning om IKEA och sen ska vi till något annat ställe. Hoppas på fint väder!

Hittade också lite bilder på Ebba från agilitytävlingen i Tierp 2/8-09







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0