Segaste agilitytävlingen någonsin...

Ja, den va i Märsta idag, tro mig jag var själv där. Vi kom dit halv 9 och kom inte därifrån förrän vid halv 6. Det gick sådär för Ebba och mig, vi diskade oss i agilityklassen (första diskningen den här sommaren) och i hopp 2:an så kom vi 2:a vilket var bra. Blev ingen pinne för vi hade tidsfel på 0,22 sek, hur vi nu kunde få det när vi hade en tid på 39,22 sek på en bana på 155 meter. Men men, domaren ändrade idelatiden tyvärr... Vi gjorde vårat bästa och visst kunde vi haft bättre tid men det kan man väl alltid när det gäller agility.

Jag orkar inte riktigt skriva mer nu, är så trött och så har det hänt en annan sak jag inte riktigt vill ta upp i bloggen. Lovar er en bättre uppdatering imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0