Sista dagen på sommarlovet

Imorgon börjar allvaret, ja skolan då förstås. Har blandade känslor och blandade meningar om det, jag börjar ju ändå 3:an(!!) Det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Och vad ska jag göra efter skolan? Jobba, plugga vidare eller vad? Jag har ingen aning... Det här året ska jag (undrar hur många år jag egentligen sagt och försökt med det här) i alla fall satsa på skolan och vara organiserad, skriva upp saker i kalendern och sköta läxor och prov med mera. Tror ni jag kan klara det? Jag vet inte om jag kan men försöka skadar aldrig, det är ju ändå sista året.

Ikväll blir det agilityträning och det blir ju fint med träningsvärk som jag redan har (det förvånar mig nästan att jag kan gå?) Vädret ville inte vara snällt och gulligt idag och bjuda på sol och 30 grader fast jag bad om det igår till sista dan på mitt sommarlov, dumma!


Uppdatering 11.15: Nä nu åskar det med!! Dumma,dumma,dumma väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0