Träningsvärk=nöjd

Tror att jag inte insåg mina egna begränsningar och tränade för mycket idag. Träningsvärken börjar komma smygandes i benen och magen. Var först ute och sprang, sen stretchade jag och senare körde jag step up och lite yoga. Fick också för mig (vart nu den tanken kom ifrån?) att jag skulle göra 100 sit ups så det gjorde jag, Det är bra Sanna, mycket smart då du inte gjort sit ups på sisådär 100 år (känns det som i alla fall). Det enda som är bra med att få träningsvärk det är att man vet att man har gjort något och då kan man känna sig nöjd med sig själv för att man tränat ordentligt! Det är så jag ser på träningsvärk. Fast det är fortfarande pain att ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0