Väder trotsaren

Jag hade bestämt mig, jag skulle träna agility idag vad det än var för väder och så blev det. Ja, nu är jag hemma igen kall,blöt och frysen efter 2 timmars träning på klubben. Kan ju i alla fall säga att jag och mamma var helt själva där. Ingen annan var väl dum nog att ge sig ut och träna agility i spöregn och blåst, halvt storm kan vi sammanfatta det. Men träna det gjorde vi i alla fall och när man kom hem var man blöt in på underkläderna men vad gör det om 100 år. Träningen gick bra, både med Athos och Ebba så något positivt var det (ja och så det att vi va där själva). Nu sitter jag med hårfärg i håret och väntar på att det ska sköljas ur så jag får gå och lägga mig någon gång. Köpte det på ICA i Alunda innan vi åkte till klubben, något stressad var jag och hamnade hos en kassörska som var jättepratglad. Hon var ju trevlig i alla fall, vilket man kanske inte kan säga om mig som hade bråttom och bara ville därifrån. Skola och kurs imorgon så vet inte om jag hinner skriva, får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0