We are the winners!

Ebba och jag vann agility klass 1 large idag när vi tävlade! :) så nu har vi äntligen tagit den sista förbannade agility klass 1 pinnen. Ni anar inte hur bra det känns :) I hopp 2:an blev vi däremot diskade för jag såg inte att hon missade sista slalompinnen men vad gör det? Vi hade redan nått målet för denna tävling, att ta den där pinnen och sen att vi var de enda felfria i just den klassen med var bara en bonus. Körde ju med Marys hundar med och det gick bra hade 10 fel med båda, men med tanke på att det inte ens är mina hundar så gick det väldigt bra :)
Nä, nu måste jag plugga historia och sen blir det nog sängen för är så trött, tävlade ju inte bara var ju funktionär med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0