Öh hej!

Längesen jag ens var här inne på bloggen nu. Det har inte funnits tid för har knappt hunnit sätta mig vid datorn innan ögonen har åkt ihop för att jag varit så trött och då blir det inte att man skriver när man vaknar till heller. Det är en sån årstid nu när man nästan är trött hela tiden, det är så mörkt ute. Annars gillar jag faktist hösten och vintern, ja om man kan vara hemma förstås och inte behöver kliva upp 5 för att åka hemifrån halv 7. Ska till hundklubben nu för det är ungdomsträff ikväll och har ingen större lust att åka dit för det är så kallt men är man ledare så är man. Tänkte att vi kan köra uppletande, då behövs bara en ruta och en massa saker. Ja och hundar, människor och tålamod förstås!

Kommentarer
Postat av: Heli

Ska vi fixa den nya bloggen i helgen?

2009-10-14 @ 21:13:46
URL: http://brisen.bloggagratis.se
Postat av: Sanna

JA de kan vi göra

2009-10-15 @ 10:16:24
URL: http://zaphire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0