Kollar färjan 3

Sitter här i soffan och dricker te och kollar på färjan 3. Förstår inte riktigt varför jag kollar på det programmet men det kanske är det att det är kul att kolla på fulla människor som bråkar och gör knäppa saker. Färjan-Håkan, han är ju mest korkad av de alla enligt mig. Korkad,fåfäng och lite allmänt dum på ett roligt sätt ^^ Sen är det så kul när man får se dom sjunga karaoke med för vissa tror att de sjunger jättebra men det låter helt hemskt.

Imorgon blir det i alla fall skola om nu inte jag får feber under natten, vilket jag inte vill ha.

Allmänt tokig/knäpp dag idag. You make my day!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Tjena ^^, Vad har du hittat på denna gråa tisdag kväll? ;D

2009-09-08 @ 21:50:51
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej du! Nä har varit på hundklubben och tränat :)

2009-09-09 @ 21:44:24
URL: http://zaphire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0