Redan höst?

Jag vet inte om man kan säga att hösten redan är här men det kändes verkligen så nu när jag var ute med hundarna på kvällspromenad. Det började skymma ganska snabbt, det blåste och det föll gula löv från träden och det betraktar i alla fall jag som höst. Till viss del tycker jag att hösten är mysig men sommaren är bättre :)

Har inte blivit av att skriva de senaste dagarna då det bland annat varit hundkurs, trivs som instruktör. Får lära ut och dela ut läxor, helt toppen! Haha, ja så kan man faktist också se på det om ni inte visste de. Kan ju skriva också att skolan flyter på bra än så länge och det känns jätteskönt, lite stressad bara över vart jag ska ha praktik och sånt. Kommer inte direkt på något ställe.

Just nu håller jag på och tvättar så väntar på att tvättmaskin ska bli klar så jag kan hänga tvätt någongång. Psst! Dyker nog upp en ny bloggdesign här snart så ni vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0